Månedens bolig!

På lik linje som tallene fra mars er det heller ingen stans i gode resultater på kampanjene vi kjørte denne måneden. La oss så hvilken bruktbolig som fikk mest oppmerksomhet i april!

Kampanjen med de beste resultatene forrige måned var hjørneleiligheten i Bjerregaards gate 58A på St. Hanshaugen. Kampanjen ble klikket på hele 3,064 ganger og inn til landingssiden. 26,920 personer ble nådd ut til og annonsene ble vist 35,526 ganger totalt på Facebook og Instagram. La oss se nærmere på hva som kan være grunnen til at nettopp denne kampanjen fikk så gode resultater!

Detaljer som vekker interesse!

Denne leiligheten har flere klassiske særpreg, noe vi ønsket å få frem i annonsene. Blant annet har den rosett og stukkatur, noe som er svært populært for de som ønsker seg en leilighet i romantisk barokken-stil. I tillegg har boligen peis og badekar på et stort bad, noe vi mente var detaljer som er viktig å frem i annonsene for å vekke interessen til å klikke seg inn og lese mer om den.

Beliggenhet og fasade!

Med tanke på at denne leiligheten ligger såpass sentralt til i et populært og attraktivt område i Oslo, er det ikke vanskelig å vekke oppmerksomheten til målgruppen. Samtidig som boligen har nærhet til alt man skulle trenge i det daglige har den også en tilbaketrukken beliggenhet, noe som er en veldig populær kombinasjon. Dette har vi sørget for å få med i annonseteksten. I tillegg til dette har vi benyttet fasade-bildet, som vi også beskrev interessen av i artikkelen for forrige måneds bolig. Dette er også en leilighet der fasaden bærer et særpreg, og fremstår som veldig attraktiv. Det kommer kanskje derfor ikke som en overraskelse at bildet av fasaden var det som skapte mest oppmerksomhet og genererte flest klikk i denne kampanjen!

Hvem klikket?

I kampanjen for denne boligen var det kvinner i alderen 25-34 år som klikket mest på annonsene med totalt 711 klikk. 526 og nest flest klikk kom fra kvinner fra 35-44 år. Det er tydelig at det er kvinner som har vist mest interesse for denne boligen, men ikke mange klikk unna var menn i alderen 25-34 som totalt klikket 518 ganger på annonsene. Totalt sett kom 1,306 av klikkene fra menn og 1,758 fra kvinner.