Månedens bolig!

Til tross for Korona-krisen har ikke aktiviteten i boligmarkedet stoppet opp! Vi ser at de boligene vi kjører kampanjer på for våre kunder fortsatt gir gode resultater, og det gjelder også for mars måned. Se hvilken eiendom som fikk best resultater denne gangen! 

I mars var det rekkehusleiligheten i Rolf Wickstrøms gate 4 presentert av Mette Ledang v/ OBOS Fredrikstad som stakk av med de beste resultatene. Kampanjen for boligen fikk 2,697 klikk til landingsiden, nådde 26,160 mennesker og ble vist hele 52,821 ganger totalt på Facebook og Instagram. Hvorfor var det nettopp denne boligen som fikk best resultater?

Attraktiv beliggenhet!

Denne rekkehusleiligheten ligger i et boligområde som passer for vokse både med og uten barn. For å nå ut til flest mulig potensielle kjøpere valgte vi derfor å fokusere på og få frem dette i annonseteksten. Dette kan bidra til at flere blir nysgjerrige på området og som ønsker å klikke seg inn for å vite mer! I tillegg har vi prøvd å få frem det vi mente var viktige checkpoints, som blant annet parkeringsplass og utebod.

Bildebruk!

Denne boligen har en fasade med særpreg. På grunn av det utradisjonelle arkitekturen har vi valgt å benytte fasade-bildet i kampanjen for å vise de potensielle kjøperne at her kan de flytte inn i en sjarmerende og litt annerledes bolig. I tillegg vekker det oppsikt og en nysgjerrighet, som igjen bidrar til interesse. Dette kan vi si på bakgrunn av erfaring fra andre kampanjer, og derfor benytter vi ofte bilder av fasaden til en bolig. Ekstra oppmerksomme på bruken er vi når den i tillegg ser litt annerledes ut, og i denne kampanjen fikk fasaden hele 2,648 av klikkene!

Hvem klikket?

I denne kampanjen var det ingen tvil om hvem som viste mest interesse for boligen. Nesten 77% og 2052 av klikkene var fra kvinner mellom 25-54 år. Den største andelen var kvinner i alderen 45-54 år med 801 klikk, så kvinner mellom 35-44 med 487 av klikkene og til slutt kvinner i alderen 25-34 med 355 klikk.