Månedens bolig!

Til tross for ferietid og corona har det blir kjøpt og solgt mange boliger i juli. Det betyr at vi har kjørt en del kampanjer denne måneden også, og denne gangen ser det ut til at folk virkelig har tatt seg tid til å klikke på boligannonser!

Se også månedens bolig for juni!

I juli var det fritidseiendommen på Haramsøya presentert av Jon Kristian Røsok v/ Møremegling. Kampanjen for eiendommen fikk hele 4,275 klikk til landingsiden, nådde 18,593 personer og ble vist 55,500 ganger totalt på Facebook og Instagram. Hva gjorde denne eiendommen så populær?

Valuta for pengene

Denne eiendommen byr på mye. Den har blant annet et oppussingsbehov, noe som ofte er attraktivt. I tillegg følger det med naust og molo, samt båt og alt av inventar. Alt dette til en svært rimelig penge. Vi sørget for at annonsene inneholdt alt eiendommen hadde å by på, noe vi er sikre på at vekket oppsikt. Hvem sier vel nei til en fritidsbolig med båt på kjøpet?

Bildebruk og beliggenhet

Vi har benyttet bilder i annonsen som både får frem at boligen trenger oppussing innvendig, samt beliggenheten. Bildene i kampanjen av fasaden og området rundt boligen får frem det idylliske og sjarmerende ved eiendommen. Ved å benytte både et bilde som får frem nærheten til sjøen og friområdet rundt, i tillegg til et bilde som viser en privat og stille beliggenhet, fremstår eiendommen svært attraktiv. Det er ikke uten grunn av den ble solgt før kampanjeslutt!

Hvem klikket?

I denne kampanjen var det voksne kvinner som klikket mest og viste størst interesse. Kvinner mellom 45-54 klikket flest ganger med 995 klikk, og mellom 35-44 klikket de 799 ganger. Med 578 og tredje flest klikk har vi menn i alderen 45-54. Generelt sett ser vi at det var aldersgruppen 45-54 som viste størst interessere for eiendommen. Totalt sett klikket kvinner 2,637 ganger og menn 1,638 ganger på annonsene i denne kampanjen.