Månedens bolig for november!

Som vanlig har én kampanje og bolig fått bedre resultater og oppmerksomhet i digitale medier enn de andre vi har kjørt gjennom en måned. La oss se på hvilken bolig det ble i november! 

Se også månedens bolig for oktober!

Kampanjen og boligen som fikk de beste resultatene i november var eneboligen i Thorsøveien 33 presentert av Ole Petter Arnesen v/ OBOS Eiendomsmeglere avdeling Fredrikstad. Boligen fikk 2,524 klikk til landingssiden, nådde 12,888 mennesker og ble vist 31,184 ganger i Facebook og på Instagram.

Idyllisk boligdrøm

Denne boligen ligger svært idyllisk og landlig til, og av erfaring vet vi at beliggenhet ofte er avgjørende for et boligsalg og hvorvidt mottakerne av annonsene klikker seg videre eller ikke. Vi har benyttet bilder i kampanjen som får får frem eiendommen godt, samt beliggenheten. Eiendommen ligger like ved vannet og er en drøm for de som ønsker å bo rolig til i nærheten av sjø og skog. Dette har vi lagt vekt på i annonsene, både gjennom tekst og bildebruk.

Attraktivt renoveringsobjekt

Denne eiendommen er et typisk renovering-, eller rivningsobjekt. Den store tomten på 1,2 mål vekker oppsikt og gjør eiendommen attraktiv. Her har man mange muligheter, og man kan skape et idyllisk drømmehjem. Vi har sørget for å få frem størrelsen på eiendommen, i tillegg til å fokusere på at dette er et totalrenoverings-prosjekt. Av erfaring vet vi at oppussingsobjekter og boliger med renoveringsbehov er av stor interesse hos mange, og som ofte gir gode resultater i kampanjene vi kjører – noe vi derfor ønsker å fremme.

Hvem klikket?

I denne kampanjen skilte det ikke mange klikk mellom menn og kvinner. Totalt klikket menn 1214 ganger på annonsene i kampanjen, mens kvinner klikket 1310 ganger. Det vil si at det nesten var en 50/50 interesse. Kvinner i alderen 45-54 var den gruppen som klikket flest ganger med 591 klikk. Som nummer to var menn i samme aldersgruppe med 494 klikk. Deretter var det menn i alderen 34-44 med 322 klikk og kvinner mellom 34-44 med 318 klikk. Det er tydelig at det er godt voksne som har vist størst interesse for eiendommen, noe som kanskje ikke er så overraskende. Et renoveringsobjekt krever en del, og kan være hakket vanskeligere for unge å begi seg utpå.